Campanya: Matemàtiques a la llengua

Us convidem a fer un recull col·laboratiu d’aquestes expressions amb el vostre alumnat. Per fer-lo, periòdicament us proposarem un tema, relacionat amb els nombres, la geometria, la mesura… que centralitzarà frases que s’hi relacionin.

Nivell: Internivells
Format: Activitats
Àrea de coneixement: Lingüístic Matemàtic

Que les matemàtiques estan presents al nostre entorn es fa evident de moltes formes. Una de les que mostra clarament aquesta presència és la incorporació de termes, idees i conceptes matemàtiques en frases fetes, dites o altres expressions lingüístiques d’ús diari.

Mirem com fer-ho?

Podeu proposar la “cacera” d’expressions a l’aula, potser involucrant a les famílies de l’alumnat. Aquesta cerca la podeu fer en català o en qualsevol de les llengües que parli el vostre alumnat o les seves famílies.

Data d'incorporació: 15/07/2021