Sortida de primavera amb infantil de l’ESC La Closa. Busquem les llavors màgiques?

Aquest any el follet oblidadís no recorda on va guardar les llavors màgiques i només vosaltres, valents exploradors i exploradores, podreu ajudar-lo. Sereu capaços? Haureu de seguir les pistes de la natura, trobar les llavors i salvar el jardí màgic!

Dilluns passat, els infants de I3, I4 i I5 de l’escola La Closa d’Esterri d’Àneu van inaugurar una nova activitat pensada per treballar les plantes i la primavera.

Quina diferència hi ha entre un arbre, un arbust i una herba? Qui dels tres pot fer flors? Per què les flors són de colors? I com es diu la part de la flor que és de color? Per què les fulles són verdes? Per què hi ha plantes que punxen? Què necessiten les plantes per créixer? Aquestes, i un pilot de curiositats més, són les que vam aprendre durant la nostra sortida. I tot això, de la mà d’un follet molt despistat.

@ajuntamentesterridaneu @icocells

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut