Alumnes de l’institut Llobregat de Sallent visiten la Colònia Güell

Els dies 2 i 3 de desembre, i sota un fred considerable, els alumnes de 4t d’ESO d’aquest institut del Bages van poden conèixer de primera mà els trets més importants de la colònia tèxtil fundada per l’industrial Eusebi Güell.

b58bad3e-af1a-4323-8294-fb5875b1f379 (1)Van començar fent un itinerari autònom per grups pels indrets més significatius de la fàbrica i del nucli residencial: Can Soler de la Torre, Ca l’Ordal, la Plaça Joan Güell, l’escola, Ca l’Espinal…
Després, al centre d’interpretació, van poder veure un muntatge audiovisual que recrea la vida de la Colònia a principis de segle XX; també van visitar l’exposició dedicada al procés de construcció de l’esglèsia de la Colònia.
Finalment, i ja a l’esglèsia, van poder contemplar aquesta magnífica obra d’Antoni Gaudí i descobrir tots els secrets que s’hi amaguen.

Valorem l’esforç d’alumnes i professores en uns dies una mica “difícils”, pel temps que feia. Us hi esperem un altre any!

Més informació d’aquesta activitat.