Quin temps que fa!

f9
Els dies 30 de novembre i 1 de desembre els alumnes de 3r de l’Escola Benviure de Sant Boi de Llobregat han fet de dones i homes del temps.f33

Sempre treballant per grups han fet una gimcana d’instruments on han conegut a fons els termòmetres d’aire, d’aigua i de terra, l’anemòmere, el pluviometre i el penell. També han fet un joc de sensacions on han utilitzat el seu cos per a determinar la temperatura de l’aire, de l’aigua i del terra. Després, han fet càlculs sobre la diferència entre els que ells han sentit i la temperatura que ens marcava cada termòmetre corresponent.

Dins l’aula, cada grup ha fet el guió de la predicció del temps de l’endemà utilitzant com a referència un mapa del temps de Catalunya extret de la pàgina web del meteocat.  Han intentat utilitzar paraules tècniques i científiques a l’alçada dels grans meteoròlegs que veuen per la televisió. Després, ben coordinats amb dos presentadors, un càmera, un focus i un director, han fet la gravació de la predicció de l’endemà.

Han estat uns grups fantàstics, il·lusionats i molt treballadors!

Us esperem el curs vinent