Alumnes de l’Escola Miquel Martí i Pol descobreixen el bosc de Collserola

f1Els divendres 17 i 24 d’abril els alumnes de 3r de l’Escola van venir a realitzar l’activitat de descobrim el bosc que consta de tres parts:

• Han mesurat l’alçada i el perímetre d’un arbre molt gran, han observat les seves fulles, fruits  i capçada i finalment han deduït que era una alzina tot seguint les indicacions d’una clau dicotòmica.
  • Amb els ulls tapats han fet un tren i els hem endinsat en el bosc. Un cop allà han utilitzat els seus cinc sentits per descobrir-ho més a fons. També han aprés a fer funcionar una brúixola i diferenciar els vessants  de solell i d’obaga que té la muntanya.
  • Finalment han identificat sis plantes característiques de l’alzinar amb l’ajuda d’unes fitxes.

Han estat uns alumnes treballadors i molt aplicats.

Us hi esperem l’any vinent!