Perfils de vegetació: nova aplicació flash a l’abast de professorat i alumnat.

Ja està disponible la versió en fase de proves del programa “perfil.swf”.

Aquesta aplicació flash permet construir perfils de vegetació en diferents escenaris de relleu (vall, cim, plana…) mitjançant símbols de diversos tipus de plantes: arbres, arbusts, lianes, herbes..
Està pensada com a complement a un treball de camp d’estudi de vegetació que contempli, no només la identificació de les principals plantes de la comunitat vegetal, sinó també la seva abundància relativa.

El programa s’adreça a l’alumnat de cicle superior de primària i de l’ESO i també al professorat de medi o ciències, en general.
Per tractar les dades sobre inventaris de vegetació podeu utilitzar el full de càlcul: “Inveam.xls” (secundària).

Més informació a programes de suport.