Baloopredicció del temps de demà!

La classe dels Camaleons (5è) de lEscola Baloo de Barcelona han vingut al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi el 25 d’abril per realitzar l’activitat de meteorologia.

Inicialment, hem dut a terme una introducció sobre els instruments meteorològics que descobririen més endavant, així com quines són les seves unitats de mesura. Quina gran participació!! Seguidament, s’han dividit en equips de treball per a fer una sèrie d’activitats.

D’una banda, han fet una gimcana on havien de trobar 8 aparells meteorològics i obtenir una mesura de cada aparell. A continuació han experimentat el “taller de sensacions”, on han fet servir el seu propi cos per esbrinar la temperatura d’aigua, aire i terra. I, quins bons termòmetres que són!

Per acabar amb l’activitat, han tingut l’ocasió d’observar i registrar dades reals a la caseta meteorològica del Camp d’Aprenentatge.

D’altra banda, s’han posat en la pell de meteoròlegs professionals preparant una predicció dels temps per l’endemà, a partir del mapa del temps del Servei Meteorològic de Catalunya. Han preparat un guió i s’han repartit les tasques de presentadors, director, càmera i focus. Llavors han fet les gravacions en vídeo simulant un espai de televisió. 3,2,1, acció!

Ha esta un grup molt intens i han completat una feina magnífica com a futurs meteoròlegs/gues. Enhorabona!