Coneixem les meravelles de la Colònia Güell

El passat divendres 22 de març els alumnes de sisè de l’Escola Salvador Espriu de Sant Feliu de Llobregat, van endinsar-se en la Colònia Güell tot coneixent la història i  la vida quotidiana dels treballadors/es així com els diversos edificis modernistes, amb la cripta d’Antoni Gaudi com a element emblemàtic.

Després d’una breu introducció, els alumnes es van dividir en grups i amb l’ajuda d’un mapa van fer una gimcana per tal de conèixer i esbrinar com era la vida a la colònia 100 anys enrere. Havien de localitzar 12 indrets d’interès, col·locar els adhesius corresponents i respondre les preguntes del quadern de treball.

Un cop finalitzat el recorregut, van visitar el centre d’interpretació, on van veure un audiovisual que il·lustrava la vida quotidiana de la Colònia Güell a través dels ulls i les vivències d’una nena.

També van poder apreciar les innovadores tècniques de construcció basades en l’arc catenari que Antoni Gaudi va posar en pràctica en la construcció de la cripta. Així mateix  van poder conèixer els diversos materials de construcció que va utilitzar.

Per finalitzar van visitar la cripta de la Colònia on van poder admirar els diferents aspectes arquitectònics,  simbòlics i decoratius, tant de l’exterior com de l’interior.

Enhorabona! Han complet una gran feina!