Quin temps farà demà?

Els alumnes de 5è de primària de l’Escola Joan Juncadella de Sant Vicenç dels Horts ens han visitat al CdA Can Santoi aquest passat dilluns 12 de febrer. Tot i que han arribat ben mullats per la pluja, el temps ha aguantat i hem descobert els aparells meteorològics de mesura del temps atmosfèric a l’exterior de l’edifici. A més, els alumnes han demostrat ser uns bons termòmetres d’aigua, aire i terra.

Finalment hem fet de meteoròlegs i hem retransmès la previsió del temps pels nostres canals virtuals antena.cat, juncadella.cat i cansantoi.cat. Gaudiu de les vostres memorables actuacions. Us enviarem els vídeos ben aviat. Recordeu que podeu consultar les dades meteorològiques en temps real de la nostra estació meteorològica de Can Santoi aquí. Esperem que la tornada amb autocar fos ràpida i arribéssiu per dinar a l’escola!