L’escola Benviure de Sant Boi ha investigat dues vessants de Collserola

El dilluns  28 de setembre i  dimarts 6 d’octubre, els alumnes de 5è d’aquesta escola han fet un treball de camp en dues vessants: un de solana i l’altre d’obaga. Totes dues prop del Camp d’Aprenentatge.

f5Primer van fer diferents hipòtesis de com pensaven ells que serien les característiques de les dues zones i un cop  endinsats en la vegetació i dividits per grups van prendre mesures de la temperatura ambient, la velocitat de l’aire, la humitat, l’orientació i la intensitat de la llum. Després per parelles i amb l’ajuda d’unes fitxes van identificar i estudiar les plantes més representatives de cada zona.
Per finalitzar van anar al laboratori i van posar en comú les dades trobades per verificar o descartar les hipòtesis inicials i també per saber segons els tipus de plantes trobades els noms de cada comunitat vegetal.

Acabaran aquesta activitat a l’escola fent una activitat flash on representaran en cada vessant el tipus de planta  i la seva abundància.

Fins la propera!