La classe H2O explora el bosc

Dimarts 4 de maig de 2021, la classe “H2O” de 3r de l’Escola Madorell  de Molins de Rei  han vingut a descobrir  el bosc a la zona de  la Rierada.

Han començat aportant les seves impressions del que creien que trobarien al bosc fent un dibuix entre tot el grup.

A continuació han caminat fins al bosc i allà han dibuixat en Quercus, un gran arbre que ens dona la benvinguda al bosc. Llavors s’han  dividit en grups per fer 3 torns d’activitats.

Primer han fet un estudi complet d’en Quercus prenent-li mides com la seva alçada i perímetre, També han  examinat les seves fulles, flors i fruits. Inclús han fet un calc de la seva escorça. Finalment han esbrinat que es tracta d’una gran alzina.

Després han entrat amb els ulls embenats al bosc per tal de potenciar els sentits i descobrir noves sensacions. També han aprés a esbrinar l’orientació del vessant amb la brúixola.

Finalment han fet una petita gimcana dins el bosc per conèixer les sis plantes més comunes  i han descobert que el bosc que han estudiat és un esplèndid alzinar.

Han completat una feina magnífica de descoberta del bosc i han tornat caminant fins a l’escola seguint el curs de la riera de Vallvidrera.