Fem ruta amb el GPS

Dijous 19 de setembre els alumnes de 6é de l’Escola Estel de Molins de Rei han estat realitzant l’activitat Guiats per satèl·lits.

Han començat familiaritzant-se amb el posicionador GPS i la brúixola per saber trobar el camí correcte al llarg del recorregut de Can Madolell. L’itinerari està plantejat com una gimcana on han de trobar el camí correcte a  les cruïlles i han d’anar resolent les proves al llarg del recorregut.  S’han dividit en petits grups i han preparat el material necessari  (fitxes de reconeixement de plantes,  roques i estris per capturar algun invertebrat de la riera).

Cada grup ha fet el recorregut de manera autònoma seguint les indicacions de la ruta prèviament gravada al GPS. Amb les indicacions del GPS i comprovant el rumb amb els azimuts de la brúixola tots els grups han completat el recorregut sense problemes.

Un cop a l’aula del CdA cada grup ha descarregat  el “track” (recorregut enregistrat per cada GPS) i han pogut revisar el camí seguit així com altres dades del seu recorregut (distància recorreguda, temps, desnivell, velocitat).

Han sigut uns grans exploradors !!

Us adjuntem el seu article de la sortida:

Guiats pels satèl·lits