Els alumnes de l’Escola Jaume I investiguen les comunitats vegetals

f77Avui els alumnes de 5è de primària d’aquesta escola de Barcelona han fet un treball de camp de la vegetació que hi ha en ambdues vessants de la riera. Primer han fet hipòtesis sobre les diferents condicions mediambientals que hi ha a la banda de solell i la d’obaga i un cop han mesurat la temperatura, la velocitat del vent i la intensitat de la llum han pogut deduir les diferències de vegetació i les seves diferents adaptacions tot estudiant les plantes més característiques.
Desitgem a la mestra Rosa Maria Montserrat que ha participat durant tants anys de les propostes didàctiques del camp d’ Aprenentatge que gaudeixi de la seva merescuda jubilació.