Alumnes de Sant Feliu de Llobregat investiguen la riera

Els dies 22 i 23 de maig, els grups de 4t de l’Escola Miquel Martí i Pol  van portar a terme una tasca d’investigació sobre la qualitat de l’aigua de la riera de Vallvidrera en els trams de Can Castellví, l’arbre caigut i el vern de les dotze branques.

9Per tal de determinar la qualitat  de l’aigua de la riera ho van fer-ho en tres parts:
1- Les condicions físicoquímiques de l’aigua: temperatura, transparència, olor, color i si fa escuma al sacsejar-la.
2- Identificació de la vegetació de ribera del voltant.
3- La fauna invertebrada aquàtica  que els hi va acaba indicant segons el color de cada espècie la qualitat de l’aigua on viuen.

Un cop IMG_20170522_114906al laboratori i després d’identificar els invertebrats van concloure que l’aigua de la riera té una qualitat regular, degut, en part, a la contaminació generada per l’home

Van ser uns grups molt motivats i treballadors

Fins a una altra!