Alumnes de l’escola L’Oreig fan de meteoròlegs

El dimecres 20 de gener els alumnes de 3r d’ESO d’aquesta escola de Fontpineda (Pallejà) van fer l’activitat de meteorologia.

2Van aprofundir en el coneixement dels instruments meteorològics: termòmetres (d’ambient, d’aigua, de terra i de màxima i mínima), anemòmetres, evaporímetres, pluviòmetre, penell, higròmetre, psicròmetres de camp i mural, baròmetres…

També van analitzar i interpretar el mapa isobàric del temps procedent del web del servei meteorològic anglès (Metoffice) per tal de poder fer la predicció del temps de l’endemà. Amb totes les dades recollides van elaborar el guió de la predicció i repartits en diferents tasques com a presentadors, càmera i direcció cada grup va realitzar una gravació simulada del programa d’informació del temps per televisió.

Fins el curs vinent!

Si voleu saber més coses d’aquesta activitat podeu consultar aquesta pàgina.