Descoberta del bosc

4El dimarts 19 de gener els alumnes de 3r de l’Escola Joan Perich de Sant Joan Despí van realitzar l’activitat de descoberta del bosc als voltants de Can Santoi.

Primer ens van estar explicant com s’imaginaven el bosc i com ho farien per estudiar-lo.
Després d’esmorzar van caminar fins arribar al punt de sortida on hi ha una gran alzina que van observar i dibuixar.
Des d’aquest punt i dividits en dos grans grups van realitzar tot un seguit de proves per descobrir més a fons el bosc utilitzant instruments de mesura, fitxes de reconeixement de plantes i els seus sentits.
Van estar molt motivats i treballadors.

Us hi esperem el curs vinent!

1. Cristina Hernández Parés

L’activitat de “descoberta del bosc” a Can Santoi ha estat molt gratificant. Els alumnes han gaudit d’un dia en plena natura amb els cinc sentits. Han ampliat coneixements i en definitiva s’ho han passat molt bé.