“La geologia ens envolta?” CS 2018-19

El curs 2018-19 engeguem una nova modalitat de projectes compartits entre les escoles de la comarca interessades i el Camp d’Aprenentatge del Bages. Van adreçats als alumnes de cicle superior i porta per nom “La geologia ens envolta?”

En aquests projectes teniu la possibilitat de treballar la geologia de la comarca, amb l’objectiu de prendre consciència que la geologia ens envolta i la utilitzem tant per poder fabricar molts dels objectes que fem servir habitualment com en la construcció d’edificis, tenint en compte que els recursos geològics no són renovables. A més, durant els projectes, coneixerem alguns indrets d’interès geològic i miner del Geoparc de la Catalunya Central.

Què cal tenir en compte per participar-hi?

• Hi poden participar els alumnes de cicle superior de primària.
  • Els projectes es realitzaran durant el segon trimestre.
  • El projecte consistirà en:
  • El cost del projecte és 3 euros per alumna/e més l’autocar de l’itinerari de la primera activitat.
  • Si hi esteu interessats us podeu inscriure durant la segona quinzena de maig a l’aplicació CAMPS. Ho trobareu a l’apartat de sortides.

Recursos per treballar a l’escola:

Treballs finals de les escoles participants

Per qualsevol aclariment, us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic cda-bages@xtec.cat o trucant al 938744358.