Primera activitat amb alumnat dels Projectes Compartits, fent geologia urbana!

La setmana passada vàrem engegar les activitats dels Projectes Compartits “La geologia ens envolta?” amb l’alumnat d’una escola de Manresa.
Fent un itinerari de geologia urbana, vàrem trobar roques magmàtiques, metamòrfiques i sedimentàries…i fixant-nos-hi, alguna amb fòssils!!!

Engeguem els Projectes Compartits “La geologia ens envolta?”

Al llarg d’aquesta setmana, les 12 escoles de la comarca que participen aquest curs als Projectes Compartits, han passat per la Culla a recollir les capses plenes de geologia.
Dins de les capses, l’alumnat trobarà diversos sobres amb reptes, per arribar a conèixer l’origen d’aquests objectes.

Es farà una segona sessió de la xerrada!

La xerrada sobre la Història geològica de la Catalunya Central – territori del Geoparc, a càrrec de Josep Girabal, va ser un èxit, tant de contingut com de participació, amb 75 participants!!.
El dilluns 8 de febrer, de 18:30 a 19:30 se’n farà una segona sessió.
Cal inscripció… Llegeix més»

La història geològica de la Catalunya Central – territori del Geoparc

El proper dimarts dia 26 de gener, de 18:30 a 19:30, per vídeoconferència, tindrà lloc la xerrada sobre “La història geològica de la Catalunya Central – territori del Geoparc” a càrrec de Josep Girabal, que havia treballat al Camp d’Aprenentatge del Bages, mestre de primària a diverses escoles… Llegeix més»

Informació sobre les preinscripcions per al curs 2020-21

Davant les circumstàncies excepcionals que estem vivint derivades de l’evolució actual del COVID 19, us comuniquem que queden ajornades les sol·licituds d’inscripcions a les activitats dels CdA/EdA per al curs 2020-2021.
Tan aviat com es puguin concretar les dates d’inscripció i les condicions per a la realització d’estades i sortides s’obrirà la inscripció a la XTEC amb tota la informació.

Aprofitem per dir-vos que l’equip del  Camp d’Aprenentatge del Bages seguim teletreballant i estem a la vostra disposició per tot allò en que us puguem assessorar.