Preparació de l’estada (Moment 1)

Trobada de coordinació

Per tal de preparar l’estada al nostre Camp, farem una Trobada de coordinació, que podrà ser presencial o telemàtica. Dates a concretar més endavant.

La trobada presencial es realitzarà a la seu del Camp d’Aprenentatge, a La casa de La Culla (trobareu com arribar a l’apartat On som) i després ens traslladarem a l’alberg del Carme, al centre de Manresa. Aquesta trobada serveix per conèixer-nos, acordar el programa d’activitats i horaris de l’estada, activitats prèvies i posteriors relacionades i veure les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge i de l’Alberg del Carme. Durada de 9:30h a 14h.

Cal que els mestres i professors assistents s’inscriguin al següent formulari d’inscripció. És important que els mestres o professors que hi assisteixin siguin dels que acompanyaran al grup d’alumnes durant l’estada.

A principis de setembre/gener enviarem un correu als centres inscrits recordant la Trobada.

Organització i funcionament

Caldrà enviar al CdA el full d’acceptació de l’estada signat digitalment. El podeu descarregar de l’aplicatiu CAMPS.

Per considerar formalitzada la reserva, caldrà realitzar una bestreta a l’Alberg del Carme del 10% de l’import del cost de l’allotjament previst abans del 30 de setembre. La directora de l’Alberg , el dia de la Trobada de coordinació, us entregarà la documentació necessària per a poder fer el pagament i altres informacions referents a l’allotjament.

De la quota per les activitats d’ensenyament-aprenentatge no cal pagar bestreta. Uns dies abans de venir a fer l’estada, us enviarem un correu amb el número de compte bancari del Camp. És millor fer el pagament just abans de realitzar l’estada, quan sapigueu el nombre real d’alumnes que vindran. Tingueu en compte que hi poden haver alumnes amb dret a bonificació o exempció d’aquesta quota.

Trobareu informació de les quotes a l’apartat Inscripció i quotes de la pàgina XTEC.