Estades

LA CANDELA

Des de Valls al Berguedà. Les i els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet un llarg viatge amb bus per venir a fer una estada amb nosaltres. Hem aprofitat els dies per conèixer Castellar de n’Hug i les Fonts del Llobregat, el paisatge del Pedraforca des del mirador de Maçaners i el refugi […]

LA CANDELA Llegeix més »

SANT JOSEP EL PI

Els i les alumnes de 3r i 4t de l’Escola Sant Josep el Pi de l’Hospitalet de Llobregat han vingut al nostre CdA  a fer una estada de 4 dies. Durant l’estada hem anat a la cova de La Tuta i les Fonts del Llobregat, hem fet l’estudi del riu, hem descobert i elaborat uns

SANT JOSEP EL PI Llegeix més »

EL VINYET

Encara amb el carnestoltes molt recent, tenim a fer estada amb nosaltres les i els alumnes de 3r de l’Escola el Vinyet de Solsona. Faran una estada de 4 dies i ja hem estat al mirardor i refugi del Pedraforca, a la cova de La Tuta i a les fonts del Llobregat. Avui anirem al

EL VINYET Llegeix més »

LA RENAIXENÇA

De 1r de Batxillerat a 1r de primària. Ara tenim amb nosaltres les i els alumnes de 1r de primària de l’escola La Renaixença d’Hostalets de Pierola. Aquests 3 dies han fet una mica de tot. Des de pujar a la Tuta (son molt caminadors i caminadores!!!!), entrar al riu amb unes super botes, fer

LA RENAIXENÇA Llegeix més »

SEVA I EL RIU GURRI

Els alumnes de cicle inicial de l’escola Farigola se Seva ens han fet arribar el treball posterior a l’estada que han fet al centre. SEMBLANCES I DIFERÈNCIES ENTRE CASTELLAR DE N’HUG I SEVA EL RIU GURRI 1 i 2  

SEVA I EL RIU GURRI Llegeix més »

D’OSONA AL BERGUEDÀ!

Aquest dilluns i dimarts han vingut a fer una estada de dos dies al nostre CdA, que se’ns ha fet una mica curta,  els alunmes de 4t de l’Escola Doctor Joaquim Salarich de Vic . Però han estat dos dies ben aprofitats. El primer per conèixer Castellar de N’hug i visitar les Fonts del Llobregat.

D’OSONA AL BERGUEDÀ! Llegeix més »

HA ARRIBAT EL FRED

Ha arribat el fred! I carai quin fred! Amb la baixada de les temperatures, la neu i sobretot el fort vent i la sensació de fred ens va ser impossible poder anar a la cova de la Tuta amb els alumnes de cicle superior de l’escola Creu Alta de Sabadell Però si que vam poder

HA ARRIBAT EL FRED Llegeix més »

EL PUIG

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Escola El Puig d’Esparreguera van començar l’estada amb la Visita Jardina Artigas. Després vam anar a dinar a Castellar de n’Hug i a veure les Fonts del Llobregat. El segon dia el vam dedicar a fer l’estudi del curs alt del riu al seu pas per La Sala. I

EL PUIG Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut