HA ARRIBAT EL FRED

Ha arribat el fred! I carai quin fred! Amb la baixada de les temperatures, la neu i sobretot el fort vent i la sensació de fred ens va ser impossible poder anar a la cova de la Tuta amb els alumnes de cicle superior de l’escola Creu Alta de Sabadell

Però si que vam poder anar a veure les Fonts del Llobregat i explicar la llegenda després de dinar i amb la bona temperatura de la Sala.

Aprofitant el bon temps de dimarts i la previsió de fortes pluges per dimecres vam canviar l’ordre de les activitats i vam encertar plenament. Així doncs, dimarts al matí vam fer el treball de camp del riu i a la tarda l’itinerari de descoberta del bosc de la Sala. Finalment dimecres al matí vam poder fer el treball de laboratori sense que el mal temps ens ho impedís.

Galeria d’imatges (enllaç web escola)