VEGETACIÓ SANTA MARIA D’AVIÀ

Aquesta setmana, dilluns i dimecres, hem fet una activitat de vegetació amb els alumnes de 1r i 2n de l’escola Santa Marià d’Avià.

Aquesta activat l’hem fet per grups. Amb l’ajuda de l’herbari, els alumnes havien d’identificar diferents espècies de vegetació senyalitzades amb un cartell. Un cop identificades havien de posar el nom i la seva fulla en un pòster d’un bosc. I algunes d’aquestes plantes també tenien associada una aplicació o ús que en fem les persones.

Aquesta activitat l’hem fet a prop de Santa Marià d’Avià, a l’entorn del paller.

VEURE MÉS IMATGES