Un riu a l’aula!

Durant el mes de febrer els alumnes que participen enguany al projecte rius i rieres (enllaç al bloc del projecte) han tingut a les seves escoles la nostra maqueta del riu. Hi han pogut experimentar i veure de primera mà algunes de les coses que passen als rius. Amb el treball amb la maqueta intentem potenciar que es facin preguntes sobre el riu i que provin de simular diferents situacions que es poden donar a les lleres fluvials.

Aquí teniu unes quantes fotos del treball que van fer amb la maqueta els alumnes de l’escola Sant Llorenç. A mida que en rebem més les anirem afegint!