TREBALLS POSTERIORS DE L’ESCOLA LA SÍNIA

Els alumnes de 4t de l’escola La Sínia de Molins de Rei ens han fet arribar el treball posterior a la seva estada al CdA Alt Berguedà que van realitzar durant la primera setmana del mes de maig d’enguany. Es tracta d’un projecte de centre que els ha permès resseguir el riu Llobregat des del seu naixement a Castellar de n’Hug fins a la seva desembocadura al Prat de Llobregat, passant per tots tres cursos del riu. Us deixem les dues presentacions que ens han fet arribar i que mostren els resultats de les seves investigacions al riu Llobregat.