TREBALL POSTERIOR DE L’ESCOLA NABÍ

L’alumnat de 3r i 4rt de l’escola Nabí de Vallvidrera, després de passar 3 dies al camp d’aprenentatge amb els que van tenir una visió global del curs alt del riu Llobregat, i comparant-ho amb la desembocadura, ens han fet arribar el seus dos informes de l’estat de salut del riu Llobregat. Allà ens fan un anàlisi dels diferents aspectes treballats, com ara la qualitat del bosc de ribera, l’estat de l’aigua del riu, la biodiversitat de macroinvertebrats que hi van trobar, i finalment una conclusió amb la que aconsellen a la Lilit sobre el seu dubte entorn les seves amigues truites. Llegiu-lo, val la pena!

Molt bona feina nois i noies!

Cliqueu sobre les imatges per veure els treballs complets.

4rt

Aquí podeu trobar tots els decàlegs del grup de 3r.