Sortida als Tolls del Grau. Escola d’Avià

Enguany ja hem realitzat la sortida als Tolls del Grau amb els alumnes de 5è de l’escola d’Avià. Aquesta sortida s’emmarca dins el projecte d’adopció de la font de la Rovira que ja fa quatre anys que portem a terme conjuntament. Durant la sortida els nois i noies de 5è van realitzar diferents feines que serviran per donar a conèixer l’estat de la riera de la Rovira, la qualitat de les seves aigües i per conèixer de primera mà aquest indret tant especial del seu municipi. Vet aquí algunes de les fotos que van realitzar els mateixos alumnes durant la sortida. Properament també podreu visualitzar alguns dels vídeos que han muntat i editat els alumnes.