Projecte de l’hort a l’Escola Gira-Sol

A l’escola Gira-Sol de Montmajor, amb els alumnes d’Educació Infanitl, Cicle Inicial i Cicle Mitjà, estem observant diferents aspectes relacionats amb l’hort de l’escola.

Amb Educació Infantil, hem observat diferents tipologies de terra per finalment decidir quina és millor per l’hort. Amb Cicle Inicial hem observat que l’aigua que gastem per tal de regar-lo és molt gran i és per aquest motiu, que hem decidit muntar un rec gota a gota. I amb els alumnes de Cicle Mitjà, hem estat veient què és una flor i un fruit, quines parts tenen i quina funció tenen.