PROJECTE BOSCOS DEL BERGUEDÀ

A finals de la setmana passada vam fer la primera sortida al bosc dins el projecte compartit “Boscos del Berguedà”.

Aquest curs hi participen els alumnes de 2n de l’escola de Gironella i els alumnes de cicle inicial de l’escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà.

Aquesta primera sortida ens ha servit per fer una primera presa de contacte amb el bosc i així poder conèixer una mica com és. Al trobar-nos a la tardor i per les característiques de la nostra comarca, els bolets han sigut els principals protagonistes de les dues sortides.

Aquí podeu en podeu veure imatges, algunes fetes pels alumnes amb les càmeres que van utilitzar a la sortida

SORTIDA GUARDIOLA:

SORTIDA GIRONELLA:

Altres fotos de Gironella publicades al Nodes de l’escola.