PROJECTE BOSCOS DEL BERGUEDÀ: 1a SESSIÓ

Durant aquests últims dies hem estat fent la primera sortida al bosc del projecte compartit “Boscos del Berguedà”.

Aquest curs hi participen una bona colla d’alumnes: els alumnes de P2 de l’escola de Gironella i de l’escola Galceran de Pinós de Bagà, els alumes de cicle inicial de l’escola Lillet a Güell de la Pobla de Lillet i de l’escola Alfred Mata de Puig-reig i els alumnes de l’escola Serrat Voltor de Vallcebre i Santa Margarida de Gósol.

Aquesta primera sortida ens ha servit per presentar-nos i parlar de la caixa misteriosa que han rebut al centre.  Després hem anat a fer  una primera presa de contacte amb el bosc i així poder conèixer una mica com és. Hem descobert com és a partir dels sentits. Escoltant els sons i amb els ulls tancats tocat diferents elements del bosc. Després per grups han investigat petites parcel·les identificant tots aquells elements que hi havia a cada parcel·la i posant-hi els cartells corresponents. Després hem fet una posada en comú del que han trobat a cada parcel·la. Finalment també hem aprofitat per recollir alguns d’aquests elements amb cistells i portar-los a l’escola per activitats posteriors.

Aquí podeu  veure algunes imatges de les sortides:

BOSC DE PUIG-REIG:

BOSC DE GIRONELLA:

BOSC DE BAGÀ:

BOSC DE LA POBLA DE LILLET:

BOSC DE VALLCEBRE:

BOSC DE GÓSOL: