PRIMERA ESTADA DEL CURS!

Primera estada del curs! Dilluns, dimarts i dimecres han vingut a fer estada amb nosaltres els i les alumnes de cicle inicial de l’institut escola El Cabrerès de l’Esquirol.

Les mànigues llargues habituals per l’època les hem canviat per les gorres, les cremes solars i les ampolles ben plenes d’aigua. Quina calor que hem tingut aquests tres dies!

Dilluns vam pujar fins a la cova de la Tuta i vam anar a veure les fonts del Llobregat. Com podeu veure necessiten de les pluges per revifar-se una mica.

Dimarts va ser el dia d’ajudar a la Lilit amb l’estudi de l’aigua del riu Llobregat.

I ahir, per acabar l’estada vam fer un itinerari per conèixer el bosc de la Sala.

Han sigut tres dies molt intensos on esperem que hagueu gaudit molt!