PEL TURÓ DE LA SENYERA AMB GPS

Aquest  dimarts i dimecres també hem fet una activitat d’iniciació al GPS amb els alumnes de 5è i 6è de l’escola Alfred Mata de Puig-reig.

Aquesta activitat l’hem realitzat al turó de la Senyera, un entorn ideal i si la boira ho permet amb unes vistes immillorables de Puig-reig.

Abans de començar l’activitat hem explicat com funciona el GPS. Llavors, per parelles, amb un GPS i un mapa han hagut de localitzat 12 fites amagades per la zona i apuntar-les a la targeta de control. Hem parat per esmorzar i hem continuat amb una segona part on cada parella havia d’amagar i geolocalitzar una fita i buscar-ne una altra prèviament amagada i geolocalitzada pels companys. Aquesta segona part l’hem realitzat a baix entre la zona de la piscina i el Parc de la Riera.