L’HUGOT JA TÉ AJUDANTS!

Després de realitzar una trobada de coordinació presencial amb totes les mestres del projecte, al llarg de la setmana passada vam dur a terme  la presentació del projecte compartit: “Projecte Hugot: rius, rieres i torrents del Berguedà” amb els alumnes participants.

Aquest curs l’Hugot pot estar ben content perquè la llista d’ajudants és molt llarga. Participaran en el projecte: els alumnes de 4t A i 4t B de l’escola Sant Joan de Berga, els alumnes de 4t de l’escola Galceran de Pinós de Bagà, els alumnes de 4t  de l’escola de Gironella, els alumnes de cicle mitjà de l’escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà, els alumnes de la comunitat de mitjans de  l’escola d’Olvan i l’escola Gira-sol de Montmajor.

Tots ells estan disposats a fer un treball d’investigació per poder ajudar a l’Hugot a solucionar un problema que tenen  les seves amigues que corren perill.