LANDART A LA FONT DEL ROURE

Amb els alumnes del grup de mitjans de l’escola Lillet a Güell de la Pobla de Lillet hem fet la 3a sortida del projecte “Boscos del Berguedà”

En aquesta sessió han creat  un LANDART a la Font del Roure.

Prèviament han fet grups i han pensat que volen crear. Després com fer les construccions  i quins materials necessitaran: troncs, pedres, flors, fulles, cordills, tisores, cola, cinta mètrica, troncs…

Així el dia de la sortida ja només han hagut de buscar els materials necessaris i fer les construccions prèviament dissenyades sobre paper.

Han creat un quadre de flors, unes escombraries, una escombra, una regadora i també un missatge escrit amb pedres sobre un llit d’herba.

Però el millor és veure-ho amb imatges i escoltar les  explicacions dels artistes: