LA VEGETACIÓ DE LA SERRA DE NOET

A principis de setmana vam anar a l’escola de la Valldan, a Berga, per fer una activitat de vegetació a la Serra de Noet amb tots els alumnes del centre. Com que son una bona colla ens vam haver de repartir en dos dies.

Dilluns va ser el torn dels alumnes d’Educació Infantil. A través d’un conte, d’una obra d’art (Land Art) i d’uns cartells vam identificar diferents coses que trobem al bosc de la Serra de Noet. Ja siguin vegetació o no.

Dimarts va ser el torn dels més grans, els alumnes de primària. Amb ells vam identificar les principals espècies de vegetació de la zona amb l’ajuda d’herbaris i cartells d’identificació. L’activitat la vam fer amb 2 grups i 2 nivells. Cicle inicial i mitjà per una banda i  els més grans per l’altra.