LA SÍNIA DE VIC

Aquests últims tres dies hem tingut fent estada amb nosaltres els alumnes de 4t A i 4t B de l’escola La Sínia de Vic.

Dimecres vam trobar-nos al mirador de Maçaners, amb un Pedraforca que s’amagava però que finalment es va deixar veure del tot. Vam explicar la seva formació a partir d’una maqueta i d’una llegenda. Després vam parlar del paisatge i vam anar cap al mirador de Gresolet. Allà vam escoltar i sentir el paisatge i vam caminar una miqueta fins als prats del refugi Lluís Estasen on vam dinar. El fred que fins ara no volia arribar ja es va començar a deixar notar, sort que tots els alumnes anaven ben preparats. A la tarda vam baixar caminat fins a Saldes i durant un tram del recorregut vam baixar per grups seguint les marques del PR.

Dijous vam fer un treball d’investigació per poder respondre a l’encàrrec de la Lilit. Vam anar al riu a fer un treball de camp i després vam fer una investigació al laboratori. Al matí la pluja ens va acompanyar una mica però no ens va impedir poder fer l’activitat. Lilit ja sabem si les truites poden viure a la Sala!

I per acabar divendres van fer un recorregut per conèixer el bosc de la Sala.

Han sigut tres dies intensos i divertits. Ens ho hem passat molt bé amb vosaltres!