INSTITUT ESCOLA RENAIXENÇA

Aquest dilluns, dimarts i dimecres han vingut a fer estada amb nosaltres els i les alumnes de P1 de l’institut escola Renaixença d’Hostalets de Pierola.

Dilluns vam trobar-nos a Castellar de n’Hug. Tot i tenir 6 i 7 anys no van tenir cap problema per pujar fins al la cova de la Tuta. Després vam dinar per recuperar forces i vam visitar les fonts del Llobregat.

Dimarts tenien un encàrrec molt important, havien d’ajudar a la Lilit. Per això al matí vam anar a fer un treball de camp al riu i a la tarda al laboratori vam poder determinar la qualitat de l’aigua i d’aquesta manera saber si les amigues de la Lilit podien viure al tram de riu estudiat! Repte aconseguit!

I per acabar, dimecres, vam fer un itinerari que els hi havia preparat la mateixa Lilit per conèixer el bosc de la Sala.

Hem estat molt contents que hagueu passat aquests tres dies amb nosaltres! I segur que la Lilit encara estarà més contenta quan li expliqueu la feina que heu fet i la resposta al seu problema!