ESTADA ESCOLA SERRALAVELLA D’ULLASTRELL

La setmana passada vam començar les estades d’aquest segon trimestre amb els i les alumnes de P2 de l’escola Serralavella d’Ullastrell.

Vam trobar-nos a Castellar de n’Hug. Però vam tenir la companyia d’un vent cada vegada més fort i intentes. Fins i tot va fer una petita nevada que cada vegada deixava el paisatge una mica més blanquet. Això ens va obligar a baixar cap a la Sala i invertir l’ordre de les activitats.

Dimecres a la tarda vam fer l’itinerari per conèixer el bosc de la Sala. Amb el vent ja calmat i el sol que també va voler venir a veure’ns.

Dijous vam fer molta feina. Ens vam convertir en investigadors i vam anar al riu ben equipats. Havíem de resoldre un problema que tenia la Lilit amb les seves amigues. Després de treballar de valent ho vam aconseguir!

Divendres, per acabar l’estada vam poder tornar a Castellar de n’Hug per conèixer una mica el poble, el seu paisatge, visitar les Fonts del Llobregat i explicar la llegenda.

I fins aquí aquests tres dies intensos però molt divertits!!!!