ESCOLA LA SÍNIA DE MOLINS

Durant 4 dies, de dimarts a divendres, hem tingut la companyia de les i els alumnes de P4 A i P4 B de l’Escola La Sínia de Molins de Rei.

Tot i la calor dels últims dies la previsió per dimarts era de baixada de temperatures que es va fer notar una mica perquè vam trobar-nos a Castellar de n’Hug. Això no va ser impediment per anar fins a la cova de la Tuta i poder dinar al seu voltant. Un cop vam haver dinat vam tornar a baixar i vam continuar fins a les fonts del Llobregat. Des d’aquí cap a la Sala!

Dimecres vam anar al riu. Va ser un dia de treball intens, primer de camp i a la tarda de laboratori. La Lilit els hi havia encarregat una missió que van poder resoldre i de ben segur que la van fer molt i molt contenta, no només per la feina sinó també pels resultats obtinguts.

Dijous vam parlar del paisatge. Com que ens trobem al Berguedà quin paisatge podríem trobar que fos més significatiu que… el Pedraforca! Ho vam fer a partir d’una maqueta, una llegenda, la lectura dels elements del paisatge i d’escoltar i sentir-lo!

Vam dinar als voltants del refugi i vam baixar caminant cap a Saldes fent un petit tram d’orientació per grups que va servir de prèvia per divendres.

I ja per acabar, l’últim dia vam fer un itinerari d’orientació per grups per tal de conèixer el bosc de la Sala, les plantes que hi viuen i els animals que s’hi amaguen!

I fins aquí aquests quatre dies que hem compartit amb vosaltres! Esperem que els hagueu gaudit tan com ho hem fet nosaltres!