ESCOLA JOAQUIM SALARICH

Aquest dilluns han vingut a fer estada amb nosaltres les nenes i els nens de P4 de l’escola Joaquim Salarich de Vic.

Volien veure i conèixer el paisatge de l’Alt Berguedà i no podien haver triat un millor dia perquè la nevada del cap de setmana va deixar un paisatge de postal!

A Castellar de n’Hug vam poder veure i tocar neu, visitar el museu del pastor, conèixer els diferents elements del  paisatge i la vegetació de l’entorn i evidentment, també vam anar a les Fonts del Llobregat

Dimarts va ser el torn del riu. La Lilit els hi havia fet un encàrrec i havien d’ajudar-la. Ara ja saben si les seves amigues les truites poden viure al tram de riu Llobregat investigat.

Estada curta, de dos dies, però intensa i ben aprofitada! A reveure nois i noies!