ESCOLA EL PUIG: 3 DIES PER L’ALT BERGUEDÀ

Aquest dilluns, dimarts i dimecres els alumnes de 2n d’ESO de l’escola El Puig d’Esparreguera ha vingut a fer una estada al CdA de l’Alt Berguedà.

Ens hem trobat a Castellar de n’Hug i hem visitat les Fonts del Llobregat. Tot seguit, amb l’ajuda d’uns GPS, hem baixat caminat fins a Sant Vicenç de Rus on hem fet la visita. El bus ens ha vingut a buscar allà per baixar-nos a la Pobla de Lillet on hem dinat abans d’anar cap als Jardins Artigas.

Dimarts ha sigut el dia de riu. Per grups han fet una investigació per determinar la qualitat de l’aigua del riu Llobregat al seu pas per la Sala.

I ja per acabar, dimecres hem fet una visita per conèixer la Bagà medieval.

Moltes gràcies nois i noies per la feina que heu fet aquests tres dies!