ESCOLA CHARLIE RIVEL

Aquests tres primers dies de la setmana han vingut a fer estada al Camp d’aprenentatge de l’Alt Berguedà els alumnes de 5è i 6è de l’escola Charlie Rivel de l’Hospitalet de Llobregat.

Dilluns, acompanyats del bon temps que tenim des de fa alguns dies, ens vam trobar a Castellar de n’Hug per anar a la cova de la Tuta i les fonts del Llobregat.

Dimarts vam anar al riu a fer un treball d’investigació. Havien de determinar la qualitat de l’aigua del riu a partir de l’observació i classificació dels macroinvertebrats que havien trobat al matí.

Per acabar l’estada, l’últim dia, van fer un itinerari en grups pel bosc amb l’ajuda d’un GPS i una brúixola. En aquest itinerari van poder conèixer quines són les espècies de vegetació més característiques de la zona i quins animals hi viuen a través dels seus rastres.