ELS RIUS DE L’HUGOT

Com cada curs escolar, el projecte Hugot està en marxa. durant tot el primer trimestre hem anat fent activitats amb les cinc escoles que hi participen. Una de les tasques que l’Hugot va encomanar als alumnes va ser la de dibuixar el riu més riu que s’imaginava cadascú. Després de llançar el repte, i de reunir tots els dibuixos (felicitats a tots els artistes que hi han participat!!!) l’hugot va obrir un període de reflexió, durant el qual cada alumne podia votar els dibuixos dels seus companys de projecte. El resultat de les votacions el podreu veure seguint l’enllaç que us deixem aquí sota:

Dibuixos guanyadors del projecte Hugot 2018-2019