ELS ALUMNES DE L’ESCOLA AGRÀRIA DEL SOLSONÈS VÉNEN AL BERGUEDÀ

Avui al matí els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Ambiental de l’escola Agrària del Solsonès han visitat el camp d’Aprenentatge, per fer-se una idea de com plantegem les activitats didàctiques amb els alumnes de les escoles que ens visiten. Hem fet una doble sessió, per una banda una petita introducció per tal que coneguin millor el què són els Camps i Entorns d’Aprenentatge del Departament d’Ensenyament i per donar-los a conèixer algunes de les activitats que fem nosaltres, i de l’altra ens hem calçat les bótes de riu i ens hem posat a l’aigua, per ensenyar-los com desenvolupem l’activitat de l’estudi de la qualitat de l’aigua a partir dels indicadors biològics. Desitgem que els hagi servit per poder preparar les seves activitats, i per analitzar com plantegem les activitats didàctiques al Camp d’Aprenentatge.