EL SERRAT DELS TRES HEREUS

Ahir vam anar al Serrat dels Tres Hereus amb els alumnes de 5è de l’escola de Gironella. Aquesta sortida forma part del projecte: “Coneix l’entorn del meu poble”. L’itinerari que vam seguir va tenir una primera part on van predominar els corriols i una tornada principalment per pistes forestals. En total vam superar els 11km.

Durant la sortida vam tenir la col·laboració del Pep Sánchez, gran coneixedor de la història de la nostra comarca, que ens va fer una explicació del Serrat i dels antics poblats que en ell hi van haver.

Aquí podeu veure un recull d’imatges de la sortida