EL PAISATGE DEL PEDRAFORCA

La setmana passada vam fer l’activitat d’estudi del paisatge del Pedraforca per duplicat. Dimecres amb els alumnes de cicle mitjà (P3 i P4) de l’escola de Gironella i dijous amb els alumnes de cicle superior (P5 i P6) de l’escola Alfred Mata de Puig-reig.

Ens vam trobar al mirador de Maçaners, on ja des d’un primer moment, els dos dies ens va acompanyar el bon temps i les altes temperatures.

Primer vam fer l’observació del paisatge, l’explicació a través de la maqueta i la llegenda, abans de desplaçar-nos cap al mirador de Gresolet.

Després de dinar davant el refugi Lluís Estasen, vam baixar caminant fins a trobar el bus que ens esperava al pàrquing.