EL PAISATGE DEL PEDRAFORCA

Aquest passat divendres vam fer l’activitat “El paisatge del Pedraforca” amb les i els alumnes de 3r i 4t de primària de l’escola de Gironella.

Ens vam trobar  a Maçaners, per esmorzar i començar fent un activitat de lectura de paisatge i del Pedraforca des del mirador. Després vam anar a fer una activitat més sensorial  al mirador de Gresolet. Per acabar,  vam caminar fins al refugi Lluís Estasen i aprofitant el bon temps vam dinar allà al davant. Després de dinar i també baixant pel camí fins  l’autobús, alguns alumnes van aprofitar per buscar bolets. I la collita no va pas ser gens dolenta. Quin bon sopar que devien fer alguns i algunes!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *