EL GPS ENS GUIA CAP AL FINAL DEL TRIMESTRE

Amb l’activitat d’iniciació al GPS que hem fet avui amb els alumnes de 6è de l’escola Sant Martí de Puig-reig, acabem les activitats amb alumnes d’aquest trimestre.

Aquesta activitat, tal i com vam fer amb els alumnes de 5è, l’hem realitzat al turó de la Senyera en companyia d’unes bones vistes i un sol que avui no ha sigut tan puntual com l’altre dia.

Abans de començar l’activitat hem explicat com funciona el GPS. Llavors, per grups, amb un GPS i un mapa han hagut de localitzat 12 fites amagades per la zona i registrar-les a la targeta de control. Després de recuperar forces amb l’esmorzar hem fet la segona part de l’activitat que consistia en amagar una fita, marcar el punt al GPS i intercanviar el GPS amb una altre grup per buscar les fites respectives.

Aquí en teniu algunes imatges: