DE LA PERLA AL NAIXEMENT

Després d’haver de canviar de dia i passar-ho una setmana més tard a causa de la pluja, vam poder anar a Castellar de n’Hug amb les i els alumnes de 3r i 4t de l’Escola de Gironella.

Tot i que a primera hora va caure algun petit floc de neu, va ser arribar els alumnes i pràcticament deixar de caure gotes. El temps per sort, es va anar aclarint i ens va acompanyar el sol durant la resta de dia. Amb presència en alguns trams d’una mica de vent però sense arribar a tenir la sensació de molt fred.

Un cérvol mascle ens va venir a veure  quan pujàvem direcció al dipòsit i més endavant també vam poder veure voltors i alguns ratpenats hivernant a la cova. Després de veure la cova vam baixar a dinar a la plaça de Castellar de n’Hug, que com que era divendres ja començava a tenir una mica més de moviment de gent.

Finalment vam anar a les fonts que tot i presentar un bon aspecte, no estaven com ens han acostumant durant gairebé tot aquest 2018.

Ens ho vam passar molt bé!

Ens va quedar explicar la llegenda i fer el tancament que ho vam acabar de fer el següent dimecres a l’escola.