Coneix l’entorn d’Avià. Els tolls del Grau

Dins el projecte d’adopció de la Font de la Rovira, el passat dia 10 de febrer, vam fer una sortida amb els alumnes de 5è de l’escola d’Avià fins als tolls del Grau, un lloc màgic i sorprenent, molt a prop del naixement de la riera de la Rovira. Vam aprofitar per fer anàlisis de les aigües riera amunt, i recollir dades que els serviran per comparar diferents paràmetres químics amb l’aigua que brolla a la font de la Rovira, a tocar de l’escola. Aquí teniu les fotos que van fer els nois i noies durant la sortida.