COMENCEM LES SESSIONS PRESENCIALS DEL PROJECTE “CONEIX L’ENTORN DEL MEU POBLE”

Aquest dilluns hem començat les activitats presencials del projecte “Coneix l’entorn del meu poble”  2023-2024.

Els primers en fer-ho ha sigut els alumnes de la comunitat de grans de l’escola Gira-Sol de Montmajor. En els propers dies ho faran la resta de participants en el projecte: els alumnes de cicle superior de les escoles Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà i Princesa Làscaris de Casserres, els alumnes de P5 de l’escola de Gironella, els de P6 de l’escola Galceran de Pinós de Bagà i els alumnes de la comunitat de grans de l’escola d’Olvan.

En aquesta primera sessió acabarem de dissenyar i marcarem amb el programa Land l’itinerari que prèviament han pensat a cada escola . Crearem el track i el guardarem als GPS per utilitzar-lo com a guia el dia de la sortida. També farem una pràctica per veure com funciona el GPS amagant i buscant objectes. I practicarem amb les càmeres de fotos i de vídeo per així poder-les utilitzar de la millor manera quan anem a fer els diferents itineraris dissenyats.

Aquí podeu veure els diferents centres en acció:

IMATGES ENOTRN 1 23-24